Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

 Το 7ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας βρίσκεται στην εργατική συνοικία της Καλογρέζας. Η πόλη έχει αρχικά κατοικηθεί κυρίως από πρόσφυγες της Μικρασιατικής καταστροφής και την έχουν σημαδέψει  γεγονότα  σημαντικά  την περίοδο της κατοχής από τους Γερμανούς. Στο σχολείο φοιτούν αρκετοί αλλοδαποί μαθητές. Οι εξωτερικοί χώροι είναι  επαρκείς  και  διαθέτει  εργαστήρια  Χημείας  ,Πληροφορικής,  αίθουσα  Καλλιτεχνικών , καθώς  και πολυγωνική αίθουσα για αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα φοίτησης παιδιών με ειδικές ανάγκες καθώς το κτίριο διαθέτει ράμπα και ανελκυστήρα.

Θετικά σημεία

Ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε όλες τις δράσεις του σχολείου με αποτέλεσμα τη βελτίωση της συνεργασίας,τον σεβασμό,την αλληλουποστήριξη αλλά και την αποδοχή της διαφορετικότητας μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών

Σημεία προς βελτίωση

  • Την επόμενη σχολική χρονιά θα συμπεριληφθεί σχέδιο δράσης για την πρόληψη συμβάντων μεταξύ μαθητών – μαθητριών και πρόγραμμα για τη διαχείριση της τάξης και σχέσεων μεταξύ τους.
  • Ενδοσχολική επιμόρφωση από τη Συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου Παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου μας με θέμα τη διαχείριση σχολικής τάξης και σχέσεις μαθητών-μαθητριών.

Θετικά σημεία

Η εκπαιδευτική διαδικασία για το διδακτικό προσωπικό του σχολείου έγινε πιο προσιτή, ουσιαστική και λειτουργική.

Αρμονική και επικοδομιτική συνεργασία με Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και με όλους τους τοπικούς και επιστημονικούς φορείς.

Σημεία προς βελτίωση

 Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες καθώς και στους νέους τρόπους διδασκαλίας ώστε να ενισχυθεί η ποιοτική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού.

Θετικά σημεία

 Μεγάλη συμμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ενδοσχολικά και εξωσχολικά προγράμματα επιμόρφωσης.

Σημεία προς βελτίωση

 

Συμμετοχή σε εθνικά και Ευρωπαϊκά προγράμματα(Εrasmus κ.λ.π)

Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

Λειτουργία

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 2

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν  Δράσεις  ) Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Λειτουργία

Διοικητική λειτουργία

Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν

2

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας Σχολείο και κοινότητα

Λειτουργία

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν 1

Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις ) Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις

Παρατηρήσεις   /   Σχόλια

 

Παρόλα αυτά οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στους επιλεγμένους άξονες βοήθησαν στη βελτίωση και των υπολοίπων ειδικά στις σχέσεις σχολείου οικογένειας. Παράλληλα τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με νέες μεθόδους διδασκαλίας μάθησης και αξιολόγησης στον Αξονα 1.Ως προς τον Άξονα 2 η αποτίμηση έγινε κατά περίπτωση καθώς δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο στο σχολείο μας.Τέλος οι συνθήκες που επικρατούσαν λόγω της Πανδημίας εμπόδισαν οποιαδήποτε δράση στον Άξονα 9.

Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων

 

Οι στόχοι υλοποιήθηκαν σε κλίμα συνεργασίας ενδιαφέροντος ,συμμετοχής και προσφοράς.

Η συμμετοχή των μαθητών στις δράσεις του σχολείου ήταν μεγάλη.Η εικόνα των τμημάτων στο τέλος του σχολικού έτους ήταν πολύ διαφορετική σε σχέση με εκείνη στην έναρξη.Καλλιεργήθηκαν σε μεγάλο βαθμό η συνεργασία, κατανόηση,σεβασμός η αποδοχή της διαφορετικότητας ,η αλληλουποστήριξη μεταξύ μαθητών -τριών.

Υλοποιήθηκε μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εντός του σχολείου, αλλά και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε δια ζώσης και εξ αποστάσεως σεμινάρια επιμόρφωσης.

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

 Οι περιορισμοί λόγω covid δημιούργησαν εμπόδια στην οργάνωση και υλοποίηση των δράσεων, δυσκολία στην συμμετοχή των μαθητών από διαφορετικά τμήματα και τάξεις.

Επίσης παρουσιάστηκαν δυσκολίες πειδή στο σχολείο υπηρετούσαν εκπαιδευτικοί που συμπλήρωναν το ωράριό τους και σε άλλα σχολεία και επειδή λειτουργούσε το σχολείο με διαφορετικά διαλείμματα.

Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).

 

 Πρακτική 1 Άξονας

Σχέσεις  μεταξύ  μαθητών  / μαθητριών

Τίτλος Δράσης

 Ενδιαφέρομαι και ενεργώ. Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη.

Στόχος Βελτίωσης

 

 1.   Να οικοδομήσουν οι μαθητές οι μαθητές συνεργατικές σχέσεις σε ζητήματατ

επικοινωνίας, εκτίμησης και εμπιστοσύνης.

2.   Η επίδειξη από τους μαθητές συμπεριφοράς σύμφωνης με τους σχολικούς κανόνες.

3.  Αποφυγή φαινομένων ενδοσχολικής βίας και προσβλητικών συμπεριφορών.

Ενέργειες Υλοποίησης

  

Στο σχολείο μας, ενίοτε, παρουσιάζονται συγκρούσεις διαπληκτισμοί και αρνητικοί μεταξύ των μαθητών/- τριών, οι οποίοι καταγράφονται συστηματικά στο Βιβλίο Σχολικής Ζωής, στο Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων. Έχει γίνει προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα αυτά μέσω:

  • Τήρησης του σχολικού κανονισμού. Δηλ. υπάρχει ένας εσωτερικός κανονισμός, ο οποίος υπογράφεται στην αρχή της χρονιάς από το 15μελές των μαθητών/τριων, το σύλλογο διδασκόντων και το σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων.
  • Ενημέρωσης των γονέων και κηδεμόνων των μαθητών και μαθητριών που εμπλέκονται στα συμβάντα. Τις περισσότερες φορές οι γονείς δείχνουν προθυμία να συνεργαστουν με το σχολείο, έτσι, οι εν λόγω συμπεριφορές έχουν μειωθεί σε ικανοποιητικό βαθμό καθώς οι γονείς παρεμβαίνουν ουσιαστικά.
  • Ενημέρωση του σύμβουλου Σχολικής Ζωής ο οποίος νουθετεί τα παιδιά επιλύοντας τα προβλήματα. 4)Προσπάθειας προσέγγισης των μαθητών/-τριών που εμπλέκονται συχνά σε τέτοια περιστατικά, με συζήτηση και αναζητώντας τα αίτια, με αποτέλεσμα την επίτευξη του καλού σχολικού κλίματος.
  • Η ενίσχυση της επιθυμητής συμπεριφοράς συνοδεύεται από παροχή και εξαργύρωση εισιτηρίων θετικής συμπεριφοράς μέσα στο πλαίσιο εφαρμογής του συστήματος διαχείρισης κρίσεων και επιβράβευσης θετικών συμπεριφορών..

Υλικό (παράθεση υπερσυνδέσμου)

 

http://7gym-n-ionias.att.sch.gr/?p=2637 

Πρακτική 2 Άξονας

Σχέσεις  μεταξύ  μαθητών  / μαθητριών  και  εκπαιδευτικών

Τίτλος Δράσης

 Συνεργασία και ομαλή σχέση μαθητών- εκπαιδευτικών

Στόχος Βελτίωσης

 

 1.   Να δημιουργήσουν οι μαθητές δεσμούς με τους εκπαιδευτικούς.

  1. Να κοινωνικοποιηθούν και να καλλιεργήσουν την ομαδοσυνεργασία.
  2.  Να ενισχύουν οι εκπαιδευτικοί τους μαθητές και να τους καλλιεργούν το αίσθημα της αυτοπεποίθησης.
  1. Να εξατομικεύει ο εκπαιδευτικός τη διαδασκαλία υπηρετώντας τη διαφορετικότητα μέσα στην τάξη.
  1. Να υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία δίνοντας ενεργό ρόλο στους μαθητές.
  2. Να διδάσκει τους μαθητές να ακούν τους άλλους με ευαισθησία.
  1. Να ενθαρρύνει την κριτική σκέψη των μαθητών.
  2. Να ενθαρρύνει τους μαθητές να εκφράζουν τον θυμό τους και την απογοήτευσή τους με ήπιο τόνο και να αντιδρούν στην αντιπαράθεση με δημιουργικό τρόπο.

Ενέργειες Υλοποίησης

 Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό:

Συντάχθηκε κώδικας καλής συμπεριφοράς στο πλαίσιο του σχολικού περιβάλλοντος. Οι επιμέρους κανόνες του κώδικα συντάχθηκε με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου των διαδασκόντων, του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων καθώς και του δεκαπενταμελούς συμβουλίου του σχολείου. Ο κώδικας αυτός κοινοποιήθηκε σε όλα τα μέλη της της σχολικής κοινότητας με ανάρτησησ στον πίνακα ανακοινώσεων κάθε αίθουσας καθώς και στην ιστοσελίδα του σχολείου. Παράλληλα οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί όλων των τμημάτων παρουσίασαν αναλυτικά κάθε άρθρο στους μαθητές.

Εκπρόσωποι του ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ. επισκέφτηκαν το σχολείο μας στις 16/11/2021 και συζήτησαν με τους καθηγητές των τμημάτων στα οποία φοιτούν μαθητές με προβλήματα κοινωνικής συμπεριφοράς και αλληλεπίδρασης με τους συμμαθητές τους και τους καθηγητές.

Πραγματοποιήθηκε η δράση “make a wish Ελλάδας” τον μήνα Δεκέμβριο 2021. Με το χρηματικό ποσό που συγκεντρώθηκε από την εθελοντική προσφορά των μαθητών υλοποιήθηκε η ευχή της μικρής Κ. στην Eurοdisney στη Γαλλία.

Ομάδες μαθητών Β’ και Γ’ τάξης  του  σχολείου  που  έλαβαν  μέρος  στα πολιτιστικά προγράμματα του σχολείου με θέμα την παραδοσιακή τέχνη πραγματοποίησαν ένα άκρως επιτυχημένο μπαζάρ στον χώρο του σχολείου στις 22/12/21. Η έκθεση αυτή περιελάμβανε:

α) χειροτεχνίες: πλεκτά, κέντημα σε ύφασμα, κατασκευή κοσμημάτωνμε την τεχνική μακραμέ, διακοσμητικά με την τεχνική ντεκουπάζ,

β) ραπτική: πορτοφόλια, τσάντες,

γ) χειροποίητα χριστουγεννιάτικα μπισκότα ελληνικής, γαλλικής και γερμανικής ζαχαροπλαστικής,

δ) έκθεση βιβλίου: προσφορά μαθητών και καθηγητών του σχολείου. Τις τεχνικές μακραμέ, ντεκουπάζ, ραπτική διδάχθηκαν από την πρόεδρο της ένωσης γονέων Ν. Ιωνίας. Το πλέξιμο με βελονάκι διδάχθηκε από μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου που συμμετείχε στο πρόγραμμα.

Ομάδα μαθητών της Α’ τάξης, λαμβάνοντας μέρος στα εκπαιδευτικό προγράμματα Εθελοντισμού πραγματοποίησε δωρεά ρουχισμού και τροφίμων στο Κ.ΑΠ.Η. “Παναγία Ελεούσα” στις 20 Δεκεμβρίου 2021.

Η ίδια ομάδα πραγματοποίησε δωρεές βιβλίων στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ν. Ιωνίας και στον οργανισμό ΘΕΟΦΙΛΟΣ τον μήνα Ιανουάριο του 2022.

Οι προαναφερθείσες δράσεις κοινοποιήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον τοπικό τύπο Ν. Ιωνίας. “Εκφραση” και “Χτύπος”.

Το σχολείο μας έλαβε μέρος στη δράση “Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης – 2022” με τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών της Α’ Γυμνασίου. Το πείραμα αυτό αποτελεί ένα από τα 10 πιο όμορφα πειράματα της ιστορίας των Φυσικών Επιστημών.

Συμμετοχές μαθητών στους παρακάτω διαγωνισμούς:

α) Διαγωνισμός Φυσικής “Αριστοτέλης”

β) Διαγωνισμός Φυσικής της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

γ) Διαγωνισμός Μαθηματικών “Θαλής”

δ) Διαγωνισμός Παγκόσμιας ημέρας γλώσσας

ε) Διαγωνισμός Βιολογίας (για Γ’ Γυμνασίου)

στ) Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2022 (Β’ Γυμνασίου) με τίτλο “Ένα Παριζιάνικο ζωολογικό πάρκο”

Ομάδες μαθητών Β’ και Γ’ τάξεων συμμετείχαν στο πολιτιστικό πρόγραμμα με θέμα τους Παραδοσιακούς Χορούς από όλη την Επικράτεια.

Όλες οι ενημερώσεις εξωτερικών φορέων (ΙΡΙΔΑ, ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΚΕ.ΔΑ.ΣΥ.) πραγματοποιήθηκαν δια ζώσης και διαδικτυακά.

Υλικό (παράθεση υπερσυνδέσμου)

 http://7gym-n-ionias.att.sch.gr/?p=2568

Πρακτική 3 Άξονας

Σχολείο και κοινότητα

Τίτλος Δράσης

Ενδιαφέρομαι και γνωρίζω το περιβάλλον της γειτονιάς του σχολείου μου

Στόχος Βελτίωσης

 

Στόχοι:

  1. Να γνωρίσουμε τους φορείς που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του σχολείου μας και τις δράσεις τους δρομολογώντας συνεργασία μαζί τους, για τη βελτιστοποίηση διαβίωσης των μαθητών μας στη γειτονιά τους.
  2. Αλληλεπιδρούμε μαζί τους ανταλλάσοντας απόψεις και διαχέοντας καλές πρακτικές.

Ενέργειες Υλοποίησης

  

Στον αρχικό σχεδιασμό προστέθηκε η παρακάτω δράση:

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο  Μικρασιατικού  Πολιτισμού  Νέας  Ιωνίας. Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό.

Αφού έγινε επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Νέας Ιωνίας και την αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων οργανώθηκε επίσκεψη στον παρακείμενο στο σχολείο μας χώρο του Αδριάνειου Υδραγωγείου. Η επίσκεψη συνδυάστηκε με εθελοντική δράση των μαθητών μας για τον καθαρισμό του αρχαιολογικού χώρου. Οι μαθητές είχαν συλλέξει πληροφορίες για την ιστορία του Αδριάνειου Υδραγωγείου με την βοήθεια των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και κατόπιν ενημερώθηκαν σχετικά από τις αρμόδιες Αντιδημάρχους. Ακολούθησε περιήγηση στον χώρο η οποία συνδυάστηκε με καθαρισμό του. Ο Δήμος Νέας Ιωνίας προμήθευσε με πλαστικές σακούλες και γάντια τους μαθητές και έτσι μπόρεσαν να συνέξουν αρκετά απορίμματα.

Στις 12/3/2022 διοργανώθηκε ιστορικός περίπατος με αφετηρία το σχολείο μας, στάση στο Μνημείο Πεσόντων και τερματισμό την Πλατεία Ζωοδόχου Πηγής, όπου είχαν συγκεντρωθεί οι άνδρες από 13 μέχρι 60 ετών στις 14/3/2022 οπότε έγινε το Μπλόκο της Καλογρέζας. Μαζί μας ήταν ο δημοσιογράφος/συγγραφέας κ. ΚΧ ο οποίος έχει κάνει έρευνα και έχει συλλέξει μαρτυρίες και ιστορικά στοιχεία της αντίστοιχης περιόδου. Δυστυχώς λόγω της κακοκαιρίας και του ψύχους που επικρατούσε στις 12/3/22, ενώ υπήρξε επαρκής συμμετοχή εκπαιδευτικών, δεν υπήρξε μεγάλη συμμετοχή μαθητών.

Τέλος οι μαθητές της Α’ Τάξης του σχολείου μας,  επισκέφθηκαν  το  Κέντρο  Μικρασιατικού  Πολιτισμού  Νέας Ιωνίας. Εκεί ενημερώθηκαν από τον Πρόεδρο του ΔΣ για τα ιστορικά γεγονότα του 1922, μια και φέτος συμπληρώνονται 100 χρόνια από την Μικρασιατική Καταστροφή. Ακολούθησε επίσκεψη με ξενάγηση στα συστεγαζόμενα Μουσεία (Κλωστοϋφαντουργίας και Λαογραφικό). Εκεί οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα ήθη και τον τρόπο ζωής των πρώτων κατοίκων της Νέας Ιωνίας (οι οποίοι ήταν  οι  περισσότεροι  πρόσφυγες  από  την Μικρά Ασία) και πολλοί έφεραν μαζί τους αργαλειούς τους με τους οποίους έφτιαχναν χαλιά και υφάσματα.

Υλικό (παράθεση υπερσυνδέσμου)

 https://www.youtube.com/watch?v=e6hvKrkzugs

Πρακτική 4

Άξονας

Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας

Τίτλος Δράσης

Αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού και διαχείρηση πόρων σε σχέση με την ποιότητα
και τη ζωή στο σχολικό χώρο.

Στόχος Βελτίωσης

Στόχοι: 
1. Αξιοποιώντας τα ταλέντα και τις δεξιότητες των εκπαιδευτικών του σχολείου, προτείνεται η αισθητική και
ποιοτική βελτίωση της αίθουσας καθηγητών για την αναβάθμιση του χώρου παρα- μονής τους κατά το ωράριο
εργασίας.
2. Βελτιστοποίηση και αναβάθμιση των εσωτερικών χώρων του σχολείου σε συνεργασία με τα 5μελή και το
15μελές συμβούλιο μαθητών. Στόχος η τοποθέτηση έργων τέχνης στους διαδρόμους  αλλά και των βραβευμένων
έργων από τους διαγωνισμούς ζωγραφικής και φωτογραφίας που θα διενεργηθούν εντός του σχολικού έτους.
3. Ανάπτυξη πρότασης δράσης για τη διαμόρφωση – βελτιστοποίηση του εξωτερικού αύλειου χώρου της σχολικής
μονάδας σε συνεργασία με τον σύλλογο γονέων-κηδεμόνων και την τεχνική υπηρεσία του δήμου Ν. Ιωνίας.
 

Ενέργειες Υλοποίησης

Το σχολείο μας, όλη την περίοδο που λειτουργεί, έχει σα σημαντικό στόχο και αποστολή του την οργάνωση της
εύρυθμης λειτουργίας του. Στην έναρξη του σχολικού έτους, γίνεται η καθιερωμένη συνεδρίαση του Συλλόγου
Διδασκόντων, κατά την οποία, εκτός από την κατανομή εξωδιδακτικών εργασιών, αρμοδιοτήτων και
καθηκόντων, γίνεται συζήτηση για την εξεύρεση πόρων και χορηγιών έτσι ώστε το σχολείο να μπορεί να
λειτουργήσει επαρκώς και με βάση τα λιγότερα προβλήματα. Σημαντικό ρόλο σε αυτό, παίζει η σωστή κατανομή
εργασιών, αλλά και η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων κάθε εκπαιδευτικού και του βοηθητικού
προσωπικού. Σίγουρα, γίνεται εστίαση στα ήδη υπάρχοντα λειτουργικά προβλήματα με καταγραφή τους,
καθορίζονται οι κινήσεις που θα βελτιώσουν ή θα διορθώσουν τα προβλήματα αυτά και ορίζονται υπεύθυνοι
εκπαιδευτικοί που παρακολουθούν, καταγράφουν και αναφέρουν στη Διεύθυνση του σχολείου την πρόοδο των
εργασιών ή και νέα προβλήματα που εμφανίζονται.  οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στην τρέχουσα σχολική
περίοδο ήταν:
1)   απολυμάνσεις στο σχολικό χώρο και καθαρισμός από κάμπιες και λύματα.
2) επισκευές και επιδιορθώσεις στα παράθυρα και τις πόρτες του σχολείου 
3) Η τοποθέτηση κουρτινών σκίασης στις αίθουσες διδασκαλίας για την παρακολούθηση των μαθημάτων με
χρήση βιντεοπροβολέα.
4)  η ενίσχυση  εξοπλισμού του εργαστηρίου Τεχνολογίας με απαραίτητα εργαλεία του μαθήματος
5) Η οργάνωση του Σχολικού Φαρμακείου για σημαντική επάρκεια Α΄βοήθειας σε περιπτώσεις ανάγκης
6)Καθαρισμός, απολυμάνσεις  και συντήρηση στις τουαλέτες εκπαιδευτικών και μαθητών.

7) Συντήρηση του ασανσέρ του σχολείου για τις περιπτώσεις μαθητών και εκπαιδευτικών με παροδικά ή μόνιμα
κινητικά προβλήματα.
8) Έλεγχος για την απρόσκοπτη λειτουργία του φωτισμού, της θέρμανσης, του ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού
εξοπλισμού του σχολείου.
9) Έγινε εξοπλισμός των αιθουσών με Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές , παροχή διαδικτυακής σύνδεσης  και
βιντεοπροβολείς.
10) Σε 6 από τις 12 αίθουσες, τοποθετήθηκαν και συστήματα ήχου
11) Το γραφείο Διευθυντρίας και Υποδιευθυντού εξοπλίστηκε με 2 σύγχρονους Η/Υ και  αίθουσα Διδασκόντων,
εξοπλίστηκε με 3 σύγχρονους Η/Υ, όλοι με διαδικτυακή σύνδεση (project ΥΠΑΙΘ)
12) Έγινε αλλαγή στο φωτοτυπικό μηχάνημα ,που παρουσίαζε πολλά προβλήματα και οι απαραίτητες
επιδιορθώσεις και συστήρηση, όποτε αυτό απαιτήθηκε.
13) Ενισχύθηκε η κάλυψη με ηλεκτρονικά μέσα (laptops, tablets) μετά από χορηγία του Συλλόγου γονέων και
Κηδεμόνων και τη συνδρομή του Δήμου Νέας Ιωνίας.
14) Έγινε καταγραφή του ηλεκτρονικού εξοπλισμού του σχολείου και τοποθέτησή τους σε συγκεκριμένους
χώρους του σχολείου.
15) Έγινε εκκαθάριση παλαιών εγγράφων και καταστροφή αυτών (καταστροφέας εγγράφων του σχολείου), για
ανανέωση λειτουργικότητας των φακέλων της διοίκησης
16) Οργάνωση Διοικητικής Μέριμνας για εμφανιζόμενα προβλήματα του σχολείου ( πρόβλημα πόρτας εξόδου,
κουδούνι σχολείου, υγρασία κυλικείου, κλείδωμα λεβητοστασίου γεωθερμίας του σχολικού κτιρίου.
17) Απόφραξη χώρων οβρύων υδάτων και αποστραγγιστήρα εξωτερικών βρυσών.
18) Αποκατάσταση και αναδιάρθρωση γραφείων Διευθυντρίας και Διδακτικού προσωπικού για καλύτερη
λειτουργική και αισθητική αναφορά.
19) Κατασκευή ντουλάπας αποθήκευσης ηλεκτρονικού υλικού και κλειδοθήκης για πιο άμεση λειτουργικότητα.
Έγιναν ενέργειες για τα παρακάτω:
α) Κατασκευή και τοποθέτηση στέγαστρου εισόδου για τη βροχή (υπάρχει υποσχετική από το Δήμο για τον Ιούνιο
2022)
β) Πρόταση για κατασκευή ξύλινης επιφάνειας στο τσιμέντένιο τοιχείο ενδιαμέσως με το 5ο ΓΕΛ, για τα
διαλείμματα των μαθητών( δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί)
γ) Πρόταση για βαφή των εξωτερικών επιφανειών  του σχολείου, ώστε να ανανεωθεί και η αισθητική και η
ποιότητα παραμονής στο σχολικό χώρο (υποσχετική για καλοκαίρι 2022)
δ) Έλεγχος και επιδιόρθωση εξωτερικών κορνών ήχου (έως Σεπτ 2022)
 

Υλικό (παράθεση υπερσυνδέσμου)

https://arcg.is/1LzLfG1